Борисов, В. В.Ткаченко, О. М.2013-11-212013-11-212013https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21925У статті здійснено аналіз етнокультурного виховання учнів і визначено специфіку регіоналізації його змісту. Доведено, що засвоєння національних культур в режимі діалогу в полікультурному середовищі є важливим засобом розвитку особистості, збагачення духовного світу людини, бо сприяє формуванню особистого культурно-історичного розуміння світу. The article analyzes the ethnic and cultural upbringing and specificity regionalization of its contents. It is shown that the assimilation of national cultures in dialogue mode in a multicultural environment is an important means of personal development, enrichment of the human mind, for personal promotes cultural and historical understanding of the world.uaвихованнярегіоналізаціядуховний світособистістьeducationregionalizationthe spiritual worldpersonalityСпецифіка регіоналізації змісту етнокультурного виховання учнівSpecific content regionalization ethnocultural education studentsArticle