Гордієнко, Л. Ю.2017-03-222017-03-222001Гордієнко Л. Ю. Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства / Л. Ю. Гордієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 32–37. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36791Запропоновано концепцію побудови системи маркетингової інформації на основі ієрархічної структури, що включає чотири інформаційні рівні: дані, аналітичну інформацію, знання, рішення. The conception for building the system of marketing information, which is based by hierarchic structure by four informational levels, such as: date, analytical information, knowledge, decisions, is proposed.uaКонцепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємстваArticle