Вотченікова, О. В.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Вотченікова О. В. Характеристика елементів маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів / О. В. Вотченікова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 515–519. — (Формування та оптимізація логістичних систем).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55516Подано характеристики ринкових суб’єктів, що функціонують на ринку лакофарбових товарів. Характеристику виробників, споживачів, торгових посередників та постачальників було зроблено з позицій можливостей щодо формування маркетингових систем взаємодії. У ролі підприємств-інтеграторів, навколо яких формуються відповідні маркетингові системи взаємодії, виступають виробники товарів.In article to presentation characteristics marketing subjects, that function in market of pigment commodities. To characteristics producers, consumers, trade’s mediators and suppliers in position formation marketing sistem of relations. In role enterprise-integration to scrutinize producers commodities.515-519ukХарактеристика елементів маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарівArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Вотченікова О. В., 20055339.13.017667.6Votchenikova O. V. Kharakterystyka elementiv marketynhovykh system vzaiemodii na rynku lakofarbovykh tovariv / O. V. Votchenikova // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 515–519. — (Formuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).