Тимовчак-Максимець, Оксана2012-09-112012-09-112012Тимовчак-Максимець О. Аналіз ужитковості споживацького досвіду / Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 116–117. – Бібліографія: 1 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14193The paper presents the analysis of consumer experience – subjective information layer in user-generated content and ways of its beneficial application in analysing consumer qualities of various products and services.uaспоживацький досвідінформаційний пластоцінкові судженняаналіз споживчих властивостейАналіз ужитковості споживацького досвідуArticle