Бущак, Галина2017-06-022017-06-022016Бущак Г. Відеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовки / Галина Бущак // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 178–184. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38193Застосування новітніх інформаційних технологій, на які опираються активні методи навчання, веде до активізації пізнавальної діяльності студентів. Об’єктом нашого дослідження є така сучасна форма навчання як відеолекція та особливості її впровадження в навчальний процес. Підвишення ефективності навчального процесу за допомогою відеолекцій. Психологічні бар’єри з боку викладачів на впровадження відеолекцій в навчальний процес. The use of new information technologies, which oppose active learning methods, leads to cognitive activity of students. The object of our study is this modern form of training as video lecture and especially its implementation in the educational process. Why train teachers to develop video lectures and video courses. What arise the psychological barriers teacher’s on develop and record video lectures.uaінформаційні технологіївідеолекціяформи навчанняinformation technology in educationvideo lectureforms of educationВідеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовкиArticle