Чухрай, Н. І.Довба, М. О.2009-09-082009-09-082008Чухрай Н. І. Залучення клієнта до участі у інноваційній діяльності підприємства / Н. І. Чухрай, М. О. Довба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 352–359. – Бібліографія: 9 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1020Висвітлюється еволюція ролі клієнта в інноваційній діяльності: від пасивного замовника до активного учасника у розробленні нового товару. Вивчаються методи маркетингових досліджень споживчих потреб на промислових ринках. Доводиться неефективність використання традиційних методів маркетингових досліджень при аналізі нових застосувань або властивостей товару. Розкривається сутність таких методів маркетингового дослідження, як емфатичне проектування та спостереження за провідними користувачами. In the article the evolution of role of client in innovative activity is given: from a passive customer to the active participant in development of new commodity. The methods of marketing researches of consumer necessities are studied on industrial markets. There is inefficiency of the use of traditional methods of marketing researches at the analysis of new applications or properties of commodity. Essence of such methods of marketing research as empathic planning and looking after leading users is explained.еволюція ролі клієнта.традиційні методимаркетингових дослідженьбезпосередня участь урозробленні нового товаруемфатичне проектування та спостереження за провідними користувачамиevolution of role of clienttraditional methods of marketing researchesdirect participating in development of new commodityempathic planning and looking after leading usersЗалучення клієнта до участі у інноваційній діяльності підприємства