Білущак, ТетянаКучеренко, Марія2016-06-162016-06-162016Білущак Т. Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингу / Тетяна Білущак, Марія Кучеренко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 88–89. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33317We consider the peculiarities of using social networks as a tool of popularization of restaurant business. We characterize the practical aspects of using social networks.uaсоціальні мережісоціальний маркетингрестораний бізнесFacebookTwitterInstagramFoursquareGoogleAlertsОсобливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингуArticle