Білущак, ТетянаМонастирська, Марта2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Білущак Т. Вплив інформаційно-рекламного забезпечення діяльності підприємства у пошуку персоналу / Тетяна Білущак, Марта Монастирська // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 268–269. — (Соціальні комунікації).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58860The article considers the role of information and advertising support of the enterprise for personnel search. The considers comparative characteristic of programs with the help of which printed advertising is created. Also, the sequence of placing advertising text for use of copywriting is considered .268-269ukінформаційно-рекламне забезпеченняпошук персоналупрограмні продуктикопірайтингдрукована рекламаВплив інформаційно-рекламного забезпечення діяльності підприємства у пошуку персоналуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Bilushchak T. Vplyv informatsiino-reklamnoho zabezpechennia diialnosti pidpryiemstva u poshuku personalu / Tetiana Bilushchak, Marta Monastyrska // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 268–269. — (Sotsialni komunikatsii).