Лукаш, Галина2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Лукаш Г. Позиціонування як метод створення професійного бренду в соцмережах / Галина Лукаш // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 19–20. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58406The problem of analysis of social network tools in the process of its formationa professional brand is investigated. Positioning is characterized as one of the important methods of creating a professional brand. The significance of the image of a professional in social networks as a special market force is determined.19-20ukімідж фахівцяпрофесійний іміджбрендособисті стратегіїПозиціонування як метод створення професійного бренду в соцмережахConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Lukash H. Pozytsionuvannia yak metod stvorennia profesiinoho brendu v sotsmerezhakh / Halina Lukash // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 19–20. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).