Отенко, В. І.2011-05-162011-05-162010Отенко В. І. Формування концепції стратегічного вибору підприємства / В. І. Отенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 374–381. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8644Вибір в стратегічному рішенні є ключовим елементом. Його успішність визначається компетентністю й знаннями особи, що його приймає. Новий погляд на стратегічний вибір як адаптивний багатосхідчастий процес цілевизначення підприємства на основі придбання, використання управлінських знань та створення нових, вимагає розроблення його методології. Choice is a key element of the strategic decision. Its success is determined by competence and knowledge of the person who makes a decision. A new look at the strategic choice as adaptive multilevel process of setting goals of enterprise on the basis of acquisition, use of knowledge management and creation new knowledge, requires the development of its methodology.uaстратегічний вибірформування предметної області дослідженняморфологічний аналізморфологічний словник ідентифікації стратегічного виборуконцепція стратегічного виборуконцептуальна модель стратегічного виборутипологія стратегічного виборуstrategic choiceforming of subject domain of researchmorphological analysismorphological dictionary of authentication of strategic choiceconception of strategic choiceconceptual model of strategic choicetipologiya of strategic choiceФормування концепції стратегічного вибору підприємстваForming of conception of strategic choice of enterpriseArticle