Мних, О. Б.2020-11-272020-11-272006-01-312006-01-31Мних О. Б. Оцінювання ринкової вартості підприємства: методологічні проблеми / О. Б. Мних // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 87–94. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55330Проаналізовано методичні підходи до оцінки ринкової вартості підприємства Показано переваги та недоліки кожного з методів. Аргументується позиція автора про необхідність застосування принципово нового методологічного підходу щодо оцінки ринкової вартості підприємства, що грунтується на маркетинговому і логістичному забезпеченні. Практичним впровадженням такого підходу можна системно оцінити вартість підприємства та детермінацію факторів , що визначають її динаміку, а також чітке визначення організаційних меж бізнесу та альтернативних варіантів використання майнового та фінансового капіталу.In the scientific article is represented the critical analysis of methodical approaches to estimation of market value of enterprise. Advantages and lacks of each of methods are shown. Position of author about the necessity of application of principle of a new methodological approach in relation to estimation of market value of enterprise that is based on the bases of the strategic partner marketing and logistic is argued. Practical introduction of such approach does possible system estimation of cost of enterprise and determination of factors, that determine its dynamics, and also clear determination of organizational scopes of business and alternative variants of the use of property and financial capital.87-94ukОцінювання ринкової вартості підприємства: методологічні проблемиArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006© Мних О. Б., 20068658Mnikh O. B. Otsiniuvannia rynkovoi vartosti pidpryiemstva: metodolohichni problemy / O. B. Mnikh // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 87–94. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).