Слободянюк, ІваннаХимиця, Наталія2016-06-172016-06-172016Слободянюк І. Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у Facebook / Іванна Слободянюк, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 148–149.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33348This Facebook instruments using scenario research is going to show the difference, pros and cons of Facebook contests results and Facebook boosted posts results for Facebook corporative page. We show the real cases from the real Facebook corporate resourse to compare those both instruments with mentioned results. The conclusion shows the real figures which could help social media manager to choose right instrument in case of increasing Facebook fun numbers task.uaмаркетингFacebookASUS Українасоціальна мережаінформаціяцільова аудиторіяспільнотаpromoted postsSMM-менеджерПорівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у FacebookArticle