Леньо, О. Р.Костюк, О. С.2020-10-012020-10-012018-11-302018-11-30Леньо О. Р. Застосування концепції маркетингу відносин на ринку B2B / О. Р. Леньо, О. С. Костюк // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 240. — (Маркетинг в структурі управління підприємством в умовах цифрової економіки).978-966-941-274-4https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54273240ukЗастосування концепції маркетингу відносин на ринку B2BConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20181Leno O. R. Zastosuvannia kontseptsii marketynhu vidnosyn na rynku B2B / O. R. Leno, O. S. Kostiuk // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 240. — (Marketynh v strukturi upravlinnia pidpryiemstvom v umovakh tsyfrovoi ekonomiky).