Огерчук, Ю. В.Передало, Х. С.2017-02-092017-02-092006Огерчук Ю. В. Маркетингові стратегії та їх взаємозв’язок з організаційними структурами підприємств / Ю. В. Огерчук, Х. С. Передало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 567 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 124–132. – Бібліографія: 16 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35820Висвітлено взаємозв’язок маркетингових стратегій та організаційних структур, розглянуто вплив місії підприємства на побудову організаційних структур управління та формування посадових інструкцій, наведено характеристику “Pull”- так і “Push”- стратегій, відображено взаємозв’язок між використанням “Pull”- і “Push’’-стратегій та ринковою позицією підприємства, використовуючи цінові дослідження ринку кави в Україні та Німеччині, проаналізовано передумови організаційних змін на підприємстві. Interaction of marketing strategy are displayed, influence of mission of the organization on construction of organizational structure of management and formation of duty regulations are considered, the characteristic the "Pull" - and "Push" strategy are represented, the interrelation between use "Pull" - and "Push" - strategy and a market position of the enterprise are displayed, using thus price researches of the market of coffee in Ukraine and Germany, forewords of organizational changes at the enterprise are analysed.uaМаркетингові стратегії та їх взаємозв’язок з організаційними структурами підприємствArticle