Hadrian, P.2015-07-222015-07-222014Hadrian P. Planowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach (wyniki badania) / P. Hadrian // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 389–395. – Bibliografia: 2 tytuły.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29573Проаналізовано рівні планування у системі управління середніх і великих підприємств, і відповідність їм маркетингових планів. Досліджено планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Визначено фактори, що визначають рівні та форми планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Охарактеризовано найважливіші характеристики, що впливають на формування і характер маркетингових планів. Представлено співвідношення між різними видами планування маркетингової діяльності підприємств. Обґрунтовано найважливіші характеристики, що впливають на маркетингове планування на різних рівнях у системі управління підприємством. W ramach przeprowadzonych badań starano się rozpoznać poziomy planowania w systemie zarządzania średnim i dużym przedsiębiorstwem, i usytuowanie na nich planów marketingowych. Zbadano planowanie rozwoju przedwsiębiorstwa i działań marketingowych, uwarunkowania poziomów i form planowanie rozwoju przedwsiębiorstwa oraz działań marketingowych.plмаркетингове плануванняплан розвиткууправління підприємствомplanowaniе marketingoweplan rozwojuzarządzanie przedsiębiorstwemPlanowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach (wyniki badania)Планування маркетингової діяльності середніх і великих підприємств (результати дослідження)Article