Музиченко-Козловський, А. В.Музиченко-Козловська, О. В.2012-02-092012-02-092010Музиченко-Козловський А. В. Особливості маркетингового управління туристичним регіоном / А. В. Музиченко-Козловський, О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 404–409. – Бібліографія: 16 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11453Визначено предмет та завдання маркетингового управління туристичним регіоном. Застосовано багаторівневу систему маркетингового управління для управління туристичним регіоном. Розглянуто послідовність процесу управління за цілями для підвищення туристичної привабливості регіону.The subject and task of marketing management of tourist region is determined. The multilevel system of marketing management of tourist region is offered. The sequence of process of management behind the purposes for increase of tourist appeal of region is considered.uaмаркетинг територійтуристично приваблива територіятуристичний маркетингтуристичний кластеруправління за цілямиОсобливості маркетингового управління туристичним регіономArticle