Зербіно, Д.2020-03-242020-03-242002-03-262002-03-26Зербіно Д. Формування об’єктів живої природи в комп'ютерній графіці / Д. Зербіно // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. — № 468 : Комп’ютерна інженерія та інформаційні технології. — С. 151–156.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47773Описується метод формування 3-вимірних графічних об'єктів, які не можна розкласти на прості геометричні примітиви. Припускається, що об'єкт побудований на скелеті, який описується за допомогою з'єднаних відрізків. Поверхні будуються за допомогою параметричних функцій на цих відраках.The method o f forming 3D objects, which are can't be represented by simple graphics primitives is suggested. It supposed that the objects are built on skeleton, which can be described by connected stretches. The surfaces are buid by the parametric functions on those stretches.151-156ukФормування об’єктів живої природи в комп'ютерній графіціArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2002© Зербіно Д., 20026681.513Zerbino D. Formuvannia obiektiv zhyvoi pryrody v kompiuternii hrafitsi / D. Zerbino // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2002. — No 468 : Kompiuterna inzheneriia ta informatsiini tekhnolohii. — P. 151–156.