Басій, Н. Ф.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Басій Н. Ф. Вплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населення / Н. Ф. Басій // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 219–224. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55460Розглянуто динаміку місця підприємств споживчої кооперації в торговельному обслуговування населення під впливом чинників середовища маркетингу. Окреслено відмінності умов функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації до і після запровадження ринку та перспективи їх подальшого розвитку.In this paper the dynamics of enterprises’ place of consumer’s co-operation in the trade service of population under the influence of marketing environment factors is considered. Differences of the circumstances of trade enterprises’ of consumer’s co-operation functioning before and after introducing market and perspectives of their further development are outlined.219-224ukВплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населенняArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Басій Н. Ф., 20056338.439.5339.13Basii N. F. Vplyv marketynhovoho seredovyshcha na mistse torhovelnykh pidpryiemstv spozhyvchoi kooperatsii v obsluhovuvanni naselennia / N. F. Basii // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 219–224. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).