Кучеренко, НаталіяKucherenko, NataliaКучеренко, Наталья2020-03-102020-03-102018-02-262018-02-26Кучеренко Н. Дистанційне навчання як виклик сучасної університетської освіти: філософсько-правовий вимір / Наталія Кучеренко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 906 (20). — С. 34–40.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47143У статті ми з’ясували, що оперативне застосування технологій дистанційного навчання гарантує закладам вищої освіти: значне збільшення суб’єктів навчального процесу (організація навчання для широкої аудиторії – одночасне залучення великої кількості слухачів);суттєве зниження витрат на організацію навчального процесу (відсутність розходів на оренду приміщень, економія комунальних платежів і т. д.); істотне підняття якості навчання внаслідок засобів електронних бібліотек, використання новочасних ІКТ, зростання масштабу самостійної роботи спудеїв, слухачів і т.д.; організація єдиного (універсального) інформаційного освітнього середовища закладу вищої освіти. На основі аналізу значної джерельної бази можемо констатувати, що в системі дистанційного навчання визначальними методами управління навчальною діяльністю та способами навчання виступають програмноапаратні засоби, що працюють на основі ІКТ, комунікаційних мереж та систем, й застосовуються суб’єктами навчального процесу (які є віддаленими між собою) під керівництвом викладача.In the article, we found that the rapid application of distance learning technologies guarantees higher education institutions: a significant increase in the subjects of the educational process (organization of training for a wide audience - simultaneous involvement of a large number of students); a significant reduction in the cost of organizing the educational process (no rent of premises, savings of utility bills, etc.); a significant increase in the quality of education as a result of the use of electronic libraries, the use of modern ICT, the growth of the scale of independent work of scuppers, listeners, etc .; organization of a unified (universal) informational educational environment of a higher education institution. On the basis of the analysis of a significant source base, we can state that in the system of distance learning the defining methods of managing educational activities and methods of teaching are software and hardware that operate on the basis of ICT, communication networks and systems, and are used by the subjects of the educational process (which are remote among themselves) under the direction of a teacher.В статье мы выяснили, что оперативное применение технологий дистанционного обучения гарантирует заведениям высшего образования: значительное увеличение субъектов учебного процесса (организация обучения для широкой аудитории – одновременное привлечение большого количества слушателей) существенное снижение затрат на организацию учебного процесса (отсутствие розходив на аренду помещений, экономия коммунальных платежей и т. д.); существенное повышение качества обучения вследствие средств электронных библиотек, использование новочасних ИКТ, рост масштаба самостоятельной работы спудеев, слушателей и т.д.; организация единого (универсального) информационной образовательной среды учреждения высшего освити. На основе анализа большого источниковой базы можем констатировать, что в системе дистанционного обучения определяющими методами управления учебной деятельностью и способами обучения выступают программно-аппаратные средства, работающие на основе ИКТ, коммуникационных сетей и систем , и применяются субъектами учебного процесса (которые являются удаленными между собой) под руководством преподавателя34-40ukдистанційне навчанняуніверситетська освітаосвітні реформиінноваційна освітаосвітні програминаціональна освітазаклад вищої освітиінформаційно-комунікаційні технологіїdistance learningUniversity educationeducational reformsinnovative educationeducational programsnational educationinstitution of higher educationinformation and communication technologiesдистанционное обучениеуниверситетское образованиеобразовательные реформыинновационное образованиеобразовательные программынациональное образованиеучреждение высшего образованияинформационнокоммуникационные технологииДистанційне навчання як виклик сучасної університетської освіти: філософсько-правовий вимірRemote study as a question of modern university education: philosophical and legal measurementДистанционное обучение как вызов современной университетского образования: философско-правовое измеренииArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Кучеренко Н., 20187340.1Kucherenko N. Remote study as a question of modern university education: philosophical and legal measurement / Natalia Kucherenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 906 (20). — P. 34–40.