Вовк, НаталіяЧекалюк, Ганна2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Вовк Н. Логотип як ключовий елемент інформаційно-рекламної продукції профорієнтаційної роботи ЗВО / Наталія Вовк, Ганна Чекалюк // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 248–249. — (Соціальні комунікації).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58849The article deals with promotional activities of higher educational institutions and to career guidance. Describes the types of advertising that are used by higher education institutions and the main purpose of the logo in advertising.248-249ukпрофорієнтаціязаклади вищої освіти (ЗВО)рекламарекламна продукціялоготипЛоготип як ключовий елемент інформаційно-рекламної продукції профорієнтаційної роботи ЗВОConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Vovk N. Lohotyp yak kliuchovyi element informatsiino-reklamnoi produktsii proforiientatsiinoi roboty ZVO / Nataliia Vovk, Hanna Chekaliuk // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 248–249. — (Sotsialni komunikatsii).