Михайлишин, АнастасіяФедушко, Соломія2016-06-222016-06-222016Михайлишин А. Сучасні інформаційні технології та методи інтернет-брендингу студентської організації / Анастасія Михайлишин, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 292–293. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33432In this paper the usage of modern information technologies and methods in popularization of student organization is investigated. The personal page of student organization in the social network Facebook is created and website is designed for online–branding purposes.uaінтернет-брендингWWWPR-технологіїінформаційний ресурсстудентська організаціясоціальна мережаSMMСучасні інформаційні технології та методи інтернет-брендингу студентської організаціїArticle