Радзейовська, Г.Зебруцький, З.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Радзейовська Г. Формування партнерської співпраці як результат інтеграції маркетингових і логістичних дій / Г. Радзейовська, З. Зебруцький // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 413–421. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55496Розглянуто вибрані аспекти, які стосуються маркетингу постачання, який показує безпосередній зв’язок логістики постачання з ринком, а також користі, які виникають з партнерської співпраці.Some aspects of supply marketing that shows strong correlation of supply logistics with market, as weft as advantages from partnership cooperation are described in this article.413-421ukФормування партнерської співпраці як результат інтеграції маркетингових і логістичних дійArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Радзейовська Г., Зебруцький З., 20059658338Radzeiovska H. Formuvannia partnerskoi spivpratsi yak rezultat intehratsii marketynhovykh i lohistychnykh dii / H. Radzeiovska, Z. Zebrutskii // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 413–421. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).