Кривич, Я. М.2020-04-152020-04-152016-04-142016-04-14Кривич Я. М. Роль брендінгу у фінансовому секторі / Я. М. Кривич // Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених, 14–15 квітня 2016 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. — С. 170–172. — (Формування та адаптація інструментарію управління економічними процесами в ХХІ столітті).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48759170-172ukРоль брендінгу у фінансовому секторіConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20163Krivich Ia. M. Rol brendinhu u finansovomu sektori / Ia. M. Krivich // Upravlinnia ekonomichnymy protsesamy na makro- i mikrorivni: problemy ta perspektyvy vyrishennia : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii molodykh vchenykh, 14–15 kvitnia 2016 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2016. — P. 170–172. — (Formuvannia ta adaptatsiia instrumentariiu upravlinnia ekonomichnymy protsesamy v KhKhI stolitti).