Дольнікова, Л. В.Цубова, О. Л.2014-01-292014-01-292013Дольнікова Л. В. Структурування змісту навчальних дисциплін як важлива передумова для підвищення якості підготовки фахівців / Л. В. Дольнікова, О. Л. Цубова // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2013. – № 767 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.– С. 379–382. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22879Розглядаються питання дидактичних підходів до структурування змісту навчальної дисципліни, акцентується увага на методологічних принципах відбору змісту навчальної дисципліни, а також наведено приклади відбору змістових елементів навчальної дисципліни на основі її логічної структури. The article deals with the didactic approaches to structuring of the content of academic subject, focuses on the methodological principles of selecting the content of the academic subject and also provides with examples of the selection of the content of academic subjects that are based on its logical structure.uaструктуруваннязміст навчальної дисциплінилогічна структураstructuringcontent of academic subjectlogical structureСтруктурування змісту навчальних дисциплін як важлива передумова для підвищення якості підготовки фахівцівStructuring of the content of academic subjects as an important precondition for enhancement of the quality of the specialists trainingArticle