Мамчин, Р. О.Міценко, Н. Г.2012-08-232012-08-232011Мамчин Р. О. Теоретичні засади бізнес-планування в торговельному підприємстві / Р. О. Мамчин, Н. Г. Міценко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 203–210. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13851Обґрунтовується необхідність розроблення бізнес-планів на торговельному підприємстві, їх значення та функції. Розглядаються принципи бізнес-планування, його відмінності від внутрішньовиробничого планування. Виокремлюються різновиди бізнес-планів, порівнюється структура бізнес-плану, рекомендована міжнародними організаціями. Пропонується PERT-схема бізнес-планування підприємницького проекту торговельного підприємства. The necessity of point-of-sale enterprise business plans development,their role and functions are grounded. Business-planning principles, its differences from the inproductin planning are examined. The varieties of business plans are selected, the structure of business plan, recommended international organizations, is compared. A business-planning point-ofsale enterprise project of PERT-chart is offered.uaбізнес-планбізнес-плануванняфункції бізнес-планупринципи бізнес- плануванняінформаційна базаметоди бізнес-плануванняструктура бізнес-плануPERT- схема бізнес-плануванняbusiness planbusiness planningfunctions of business planprinciples of business planningmethods of business planningstructure of business planPERT-scheme of business planningТеоретичні засади бізнес-планування в торговельному підприємствіTheoretical basis of business planning at a mercantile business enterpriseArticle