Калиніченко, Ю. В.2012-01-302012-01-302010Калиніченко Ю. В. Маркетингове забезпечення оцінювання вітчизняних підприємств у системі стратегічного розвитку / Ю. В. Калиніченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 289-297. – Бібліографія: 15 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11355Досліджено теоретичні та практичні аспекти маркетингового забезпечення оцінювання вітчизняних підприємств у системі стратегічного розвитку. Обґрунтовано необхідність маркетингових досліджень у процесі визначення вартості підприємств у системі стратегічного розвитку. Визначено основні сфери проведення маркетингових досліджень, джерела отримання інформації в процесі оцінювання вартості вітчизняних підприємств залежно від обраних методичних підходів. The theoretical and practical aspects of the marketing providing of evaluation of domestic enterprises in the system of strategic development are explored. The necessity of conducting of marketing researches in the process of determination of cost of enterprises in the system of strategic development is grounded. The basic spheres of conducting of marketing researches, source of receipt of information are in the process of evaluation of cost of domestic enterprises depending on select methodical approaches are certainly.uaмаркетингові дослідженняметоди оцінки бізнесустратегічне управлінняактиви підприємствавартістьmarketing providingmethods of business valuationstrategic managementassets of enterprisevalueМаркетингове забезпечення оцінювання вітчизняних підприємств у системі стратегічного розвиткуArticle