Сальо, МаріяМарковець, Олександр2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Сальо М. Етапи просування інтернет-магазину в соціальній мережі Instagram / Марія Сальо, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 75–76. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58153The thesis explores how social networking helps business development. It is determined that the main advantages of purchases in social networks is saving of time, lower price, studying exact characteristics of goods or services, review of a large number of photographs or video live. It is also explored that Instagram is one of the most promising social networks for business promotion, its benefits and capabilities.75-76ukсоціальні мережіпросуванняінтернет-магазинпопулярністьInstagramІнтернетЕтапи просування інтернет-магазину в соціальній мережі InstagramConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Salo M. Etapy prosuvannia internet-mahazynu v sotsialnii merezhi Instagram / Mariia Salo, Oleksandr Markovets // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 75–76. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).