Прокопович, ІринаХимиця, Наталія2013-09-172013-09-172013Прокопович І. Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства / Ірина Прокопович, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 242–243. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20826To research the features advertising engineering enterprise. Determined the nature and characteristics of advertising engineering enterprise. Considered the possible directions of improving advertising engineering enterprise.uaінформаційне забезпеченнярекламна діяльністьмашинобудівне підприємствоОсобливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємстваArticle