Пріндин, О. М.Кіндій, М. В.2020-10-012020-10-012018-11-302018-11-30Пріндин О. М. Instagram як сучасний інструмент маркетингу / О. М. Пріндин, М. В. Кіндій // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 247–248. — (Маркетинг в структурі управління підприємством в умовах цифрової економіки).978-966-941-274-4https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54283247-248ukInstagram як сучасний інструмент маркетингуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Prindyn O. M. Instagram yak suchasnyi instrument marketynhu / O. M. Prindyn, M. V. Kindii // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 247–248. — (Marketynh v strukturi upravlinnia pidpryiemstvom v umovakh tsyfrovoi ekonomiky).