Піка, ІринаТимовчак-Максимець, Оксана2013-09-172013-09-172013Піка І. Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії / Ірина Піка, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 240–241. – Бібліографія: 1 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20825In the paper the importance of customer loyalty program for a company is stressed and the necessity of developing loyalty program for local company “Planet Auto” is identified. The overview of series of measures for developing customer loyalty to the company is suggested.uaлояльністьпрограма лояльностідисконтна програмаОгляд заходів для формування лояльності клієнтів компаніїArticle