Мних, О. Б.Давидович, І. М.2009-09-042009-09-042008Мних О. Б. Дослідження ринкової влади учасників ринку та ефективності маркетингової діяльності у контексті формування ринкової вартості машинобудівного підприємства / О. Б. Мних, І. М. Давидович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 466–473. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/646Розглянуто результати фінансового і маркетингового аналізу діяльності суб’єктів машинобудівного бізнесу у контексті перспектив генерування доходів і формування вартості підприємства. Визначено індекси концентрації продавців на ринку і можливості впливу на цінову політику учасників ринкових відносин у конкурентному середовищі. Розглянуто моделі оцінювання ринкової вартості і систематизовано причини фінансового і нефінансового характеру, які її знижують. In the article the results of financial and marketing analysis of activity of subjects of machine-building business are examined in the context of prospects of generuting of profits forming of cost of enterprise. Certain indexes of concentration of salespeople are at the market and possibility of influence on the price policy of participants of market relations in a competition environment. Considered models of evaluation of market value and systematized reasons of financial and not financial character, which reduce it.Дослідження ринкової влади учасників ринку та ефективності маркетингової діяльності у контексті формування ринкової вартості машинобудівного підприємстваArticle