Чухрай, Н. І.Лаганін, В. О.2017-01-202017-01-202007Чухрай Н. І. Зовнішнє та внутрішнє партнерство в інноваційній діяльності підприємства / Н. І. Чухрай, В. О. Лаганін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 582 : Проблеми економіки та управління. – С. 114–120. – Бібліографія: 14 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35014Проаналізовано вплив зовнішнього середовища на інноваційний розвиток підприємства. Доведено необхідність залучення партнерів до спільних проектів створення та комерціалізації інновацій. Окреслені суб’єкти партнерського маркетингу в інно¬ваційній діяльності. Розкрито сутність та роль внутрішнього партнерства як важливої передумови успіху інновації. Висвітлено роль логістики у створенні та комерціалізації інновацій на підприємстві. Influence of an environment on innovative development of the enterprise is analyzed. Necessity of engaging partners in joint projects of creation and innovations commercialization is proved. Subjects of partners marketing in innovative activity are determined. Essence and role of internal partnership as important precondition of success of an innovation are opened. Role of Logistic during creation process and innovations commercialization on the enterprise is revealed.uaпартнерські стосункизовнішнє та внутрішнє партнерствостворення і комерціалізація інноваційміжфункціональні командибагатофункціональна інтеграціяпромислові кластериpartner relationsexternal and internal partnershipcreation and commercialization of innovationsinterfunctional commandsmultifunction integrationindustrial clustersЗовнішнє та внутрішнє партнерство в інноваційній діяльності підприємстваArticle