Hadrian, P.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Hadrian P. Assessment of the co-ordination of marketing tools. Results of research / P. Hadrian // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 250–252.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51557250-252enAssessment of the co-ordination of marketing tools. Results of researchConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Hadrian P., 20183Hadrian P. Assessment of the co-ordination of marketing tools. Results of research / P. Hadrian // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 250–252.