Лісіна, СвітланаКубська, Наталія2016-06-132016-06-132015Лісіна С. Рекламування промислового підприємства у соціальних мережах / Світлана Лісіна, Наталія Кубська // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 64–65. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33140The article highlights the main means of promoting the industrial enterprise. The authors give special attention to the characteristics of online advertising, including by means of social networks.uaрекламуванняпромислове підприємствоінтернет-рекламасоціальна мережаРекламування промислового підприємства у соціальних мережахArticle