Клюєв, С. О.Klyuyev, S.2018-03-132018-03-132017-03-282017-03-28Клюєв С. О. Зниження зносу в системі “колесо-рейка” удосконалення автоматизації процесу лубрикації гребеня колеса / С. О. Клюєв // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — Том 866. — С. 157–161.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39697Досліджено акустичний метод контролю контактування колісної пари з головкою рейки. Наведено принципи керування процесом лубрикації колісних пар. Запропонована конструкція автоматичної слідкувальної системи лубрикації колісних пар локомотива. Проведені теоретичні дослідження контактної взаємодії колеса з рейкою при проходженні криволінійних ділянок шляху.The article is selected and researched acoustic control method of contacting the wheelset of the head of rail. Presented principles of management control process lubrication of wheelsets. The design of the automatic tracking systems lubrication of locomotive bogies. Theoretical studies of contact interaction with rail wheels when passing curved sections of track.157-161ukлокомотивлубрикаціяавтоматична система керуванняакустична емісіянавігаційна системаlocomotivelubricationautomatic control systemacoustic emissionnavigation systemЗниження зносу в системі “колесо-рейка” удосконалення автоматизації процесу лубрикації гребеня колесаWear reduction in the “wheel-rail” by improving automation lubrication wheels flange processArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2017© Клюєв С. О., 20175681.51Klyuyev S. Wear reduction in the “wheel-rail” by improving automation lubrication wheels flange process / S. Klyuyev, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — Vol 866. — P. 157–161.