Кісь, Я. П.Тарас, О. Я.2020-10-202020-10-202002-03-262002-03-26Кісь Я. П. Інформаційні системи і технології маркетингу / Я. П. Кісь, О. Я. Тарас // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. — № 464 : Інформаційні системи та мережі. — С. 139–146.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54813В статті розглянуто функції маркетингових інформаційних систем, основні підходи проектування та найбільш розповсюджені підсистеми для вирішення даного типу задач.The marketology functions о/ information Systems are represented in this article. Main approaches of development and most contmon subsystem of the given type of information Systems are described.139-146ukІнформаційні системи і технології маркетингуArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2002© Кісь Я. П., Тарас О. Я., 20028Kis Ya. P. Informatsiini systemy i tekhnolohii marketynhu / Ya. P. Kis, O. Ya. Taras // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2002. — No 464 : Informatsiini systemy ta merezhi. — P. 139–146.