Князик, Ю. М.2012-01-272012-01-272010Князик Ю. М. Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин / Ю. М. Князик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 321-326. – Бібліографія: 16 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11326Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у сучасному бізнесі та види суб'єктів партнерського маркетингу. Проаналізовано можливі взаємозв'язки між бізнес-суб'єктами. Наведено переваги формування маркетингу партнерських відносин для різних бізнес-суб'єктів ринку. Запропоновано схему взаємозв‘язку суб'єктів маркетингу партнерських відносин. In the article researches the important relationships marketing in modern business and the types of subject of relationships marketing; analyses the possible relations between subjects of business; suggests advantages relationships marketing of various subject of business; proposes the diagram relationships marketing of business subject.uaВзаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносинArticle