Дудек, Д.2012-01-252012-01-252010Дудек Д. Динамічний розвиток лояльності клієнта на прикладі найновішої “Стартової програми” – програми лояльності компанії Оріфлейм / Д. Дудек // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 255-259. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11325Підкреслюється можливість підготовки і виконання програми лояльності, яка гарантує забезпечення лояльності принаймні одного клієнта і оцінює можливість його існування. Розглянуто процес перетворення потенційного клієнта на активного клієнта, який рекомендує продукцію ішшим, враховуючи перехідні стадії цього перетворення. Стартова програма Оріфлейм –- один з прикладів цього виду програм. Проаналізовано специфічні елементи програми досягнення бажаної лояльності. Розглядаються аспекти, пов’язані з витратами і обслуговуванням програм лояльності. In this article we point out the possibility of preparing and implementation of the loyalty programme, which creates at least one loyal customer and prizes the existing one. The process of transformation of the prospective customer into the active customer who recommends products to others requirs the omission of transitional stages of this transformation. Oriflame’s programme – ‘WelcomeProgram’ is one of the examples of that kind of programmes. We analysed particular elements of the programme in order to find what is necessary to achieve the goal. In the article the aspects connected with basics costs and loyalty programmes service were raised. Besides the failure causes were discussed.uaДинамічний розвиток лояльності клієнта на прикладі найновішої “Стартової програми” – програми лояльності компанії ОріфлеймArticle