Чайківська, Р. Т.Чайківський, Т. В.2015-06-052015-06-052014Чайківська Р. Т. Методичні засади покращення засвоєння матеріалу та підвищення успішності методами активних компонентів електронної дисципліни / Р. Т. Чайківська, Т. В. Чайківський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 803 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 86–90. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27795Описано інноваційні технології та методи дистанційного навчання, запропоновані до системи навчання студентів та викладення матеріалу з метою покращення освітнього процесу. Описано способи використання активної частини електронної дисципліни для покращення засвоєння матеріалу студентами та їх успішності. Основну увагу звернено на ті активні компоненти електронної дисципліни, які вимагають зворотного зв’язку. The introduction of innovative technologies and methods in distance learning system for training students and presentation of the material in order to improve the educational process. These methods use active part e- course to improve the learning of students and their success. Special attention paid to those active components electronic disciplines that require feedback.uaзавданнясамопідготовкавідгукоцінкаassignmentself-studyfeedbackgradeМетодичні засади покращення засвоєння матеріалу та підвищення успішності методами активних компонентів електронної дисципліниMethodical principles improvement mastering and increasing of success of the training by methods of active components electronic disciplineArticle