Петровіцова, Й.Дадьо, Й.2010-03-042010-03-042009Петровіцова Й. Можливості розвитку ринкового позиціонування-порівняння вибраних роздрібних торговців у Словакії / Й. Петровіцова, Й. Дадьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 126–131. – Бібліографія: 14 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2693Розглянуто можливості створення й утримання унікальної позиції ринку. Розглянуто ці можливості і порівняно їх серед трьох великих роздрібних продавців, які діють в Словаччині – регіон Банська Бистриця. Автори теоретично ідентифікують процес створення позиції ринку та аналізують і порівнюють специфічні позиції у вибраних роздрібних суб’єктах. Вони конфронтують позиціонування через сприйняття споживачів і сприйняття менеджерів даних роздрібних продавців. Результати дослідження подані як основа для пропозицій і рекомендація для їх практики. The article deals with possibilites of how to create and keep the unique market position. The aim of the article is to examine these possibilities and compare them among three big retailers operating in Slovakia – region of Banska Bystrica. Authors theoretically identify the process of creating a market position and analyze and compare particular positions in chosen retail subjects. They confront the positioning through the customers´ perception and perception of managers of examined retailers. The results of the research serve as a base for suggestions and recommendation for their practice.uaпозиції ринкуСловаччинаmarket positionSlovakiaМожливості розвитку ринкового позиціонування-порівняння вибраних роздрібних торговців у СловакіїArticle