Карнаух, Ірина2018-07-022018-07-022017Карнаух І. Event-маркетинг у бібліотеках / Ірина Карнаух // Інформаційний простір бібліотеки: польсько-український досвід : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 18–19 травня 2017 року, Львів, Україна / Національний університет «Львівська політехніка», Науково-технічна бібліотека ; за редакцією Р. Самотий ; [редколегія: А. Андрухів, Р. Самотий, Н. Мосієнко, С. Палюх]. − Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 440–453. – Бібліографія.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42350У статті автор акцентує увагу на перспективності застосування бібліотеками технологій та інструментів event-маркетингу як для читачів, так і для персоналу. Розглядаються успішні практики і найпопулярніші event-тренди, які реалізуються вітчизняними та іноземними бібліотеками. In this article the author focuses on the prospects of libraries using the technologies and event-marketing tools for both readers and staff. Successful practices and the most popular event trends that are being implemented by domestic and foreign libraries are considered. Wartykule autor skupia uwagę na perspektywiczności stosowania przez biblioteki technologii i narzędzi event-marketingu jak dla czytelników, tak i dla personelu. Rozpatruje się skuteczne praktyki oraz najbardziej popularne event-trendy realizowane przez biblioteki krajowe i zagraniczne.ukівент-маркетингevent-маркетингподієвий маркетингінтегровані маркетингові комунікаціїівентevent-трендибібліотекитімбілдінгматчмейкінгкраудстрімінгevent marketingintegrated marketing communicationseventevent trendslibrariesteambuildingevent-marketingmarketing wydarzeńzintegrowane komunikacje marketingoweeventevent-trendybibliotekiteam buildingmatchmakingcrowd streamingEvent-маркетинг у бібліотекахEvent marketing in librariesEvent-marketing w bibliotekachProceedings Book440-453