Салата І. З.2009-09-032009-09-032007Салата І. З. Основні поняття та зміст формування франчайзингової системи / І. З. Салата // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 606 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–102. – Бібліографія: 10 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/401Розкрито сутність основних понять франчайзингових відносин. Уточнено тлумачення франчайзингової мережі та франчайзингової системи як організаційних утворень, що виникають в результаті застосування франчайзингової форми співпраці між суб’єктами господарювання. Висвітлено економічний зміст та особливості формування франчайзингової системи з позиції життєвого циклу франчайзингу. The definitions of main terms in franchising relations sphere are described. The definitions of terms “franchise network” and “franchise system” as formations that appear as a result of franchise collaboration between enterprises are improved. Economical essence and description of franchise system forming process in aspects of franchising development cycle are described.Основні поняття та зміст формування франчайзингової системиArticle