Квасюк, Лариса2010-11-232010-11-232010Квасюк Л. Філософські категорії Арістотеля в аргументації на захист східнохристиянської інтерпретації догмату про походження Святого Духа у «Треносі» (1610) Мелетія Смотрицького / Лариса Квасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 661 : Філософські науки. – С. 103–108. – Бібліографія: 10 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6416Аналізується використання філософських категорій Арістотеля «особа», «субстанція», «істота», «натура», «прикмети-властивості», «моральність», «способи буття» у творі «Тренос» (1610) православного полеміста Мелетія Смотрицького для захисту східнохристиянської інтерпретації догмату про походження Святого Духа, що був одним із питань полеміки між Західною та Східною церквами. Using Aristotle’s philosophical categories, such as «creature», «substance», «person», «nature», «properties», «morality», «methods of being», in orthodox polemicist Meletiy Smotricky’s «Trenos» (1610), is made in the article. Special attention is paid to using these categories with a purpose of defense eastern orthodox interpretation of dogma about the origin of the Saint Spirit in polemic betweenWestern and East Churches.uaТрійцяБог-ОтецьБог-СинСвятий Духфіліоквеособасубстанціяістотаприкмети-властивостіспособи буттядогматсхіднохристиянська теологіяTrinityFatherSonSaint Spiritfiliokvecreaturesubstancepersonpropertiesmethods of beingdogmaeastern orthodox theologyФілософські категорії Арістотеля в аргументації на захист східнохристиянської інтерпретації догмату про походження Святого Духа у «Треносі» (1610) Мелетія СмотрицькогоAristotle’s philosophical categories in an argumentation on defense of eastern orthodox interpretation of dogma about the origin of the Saint Spirit in Meletiy Smotricky’s «Trenos» (1610)Article