Івченко, Є. А.2012-01-302012-01-302010Івченко Є. А. Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства / Є. А. Івченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 285-289. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11352Досліджено використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій підприємства. Визначено понятійний апарат та сформульовано базові задачі, за допомогою яких інструментарій теорії ігор дає змогу приймати рішення в маркетинговій діяльності підприємства. The article investigates the tool of game theory in the formation of marketing strategy company. Defined concept vehicle and formulated the basic problem with which the tools of game theory to make decisions in the marketing of the enterprise.uaтеорія ігорстратегіястратегічний маркетингмаркетингова стратегіястратегічні рішенняматематична модельприйняття рішеньgame theorystrategystrategic marketingmarketing strategystrategic decisionsmathematical modeldecision takingВикористання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємстваArticle