Мороз, Л. І.Адельшінова, О. Р.2009-09-142009-09-142008Мороз Л. І. Шлях підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації / Л. І. Мороз, О. Р. Адельшінова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 147–155. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1677Проведено аналіз та обґрунтування сутності конкурентоспроможності підприємства та розроблено шляхи її підвищення в умовах глобалізації з наведенням формули розрахунку конкурентоспроможності, що є підставою для визначення успіху вітчизняних підприємств. The analysis and essence’s substantiation of an enterprise’s competitiveness are carried out, ways of competitiveness’ increase are developed for the conditions of globalization with illustration of the calculation’s formula of competitiveness that is the basis of definition of the successful activity of the domestic enterprises.глобалізаціяконкурентоспроможність підприємстваконкурентоспроможність продукціїінноваційна продукціямаркетингова стратегія підприємстваglobalizationcompetitiveness of an enterprisecompetitiveness of productioninnovation productionmarketing strategy of an enterpriseШлях підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізаціїArticle