Мороз, Л. І.2019-05-272019-05-272002Мороз Л. І.Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства / Л. І. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 299–303. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/45091Розглянуто практичний маркетингово-логістичний аспект аналізу договірних зобов’язань та визначення оптимального рівня матеріально-технічних запасів у формуванні товарної політики підприємства. Practical marketing-logistic aspect of analysis of contractual obligations and determination of optimum level of material and technical resources in forming of goods politics by enterprise are considered.ukІнтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємстваArticle© Мороз Л. І., 2002299-303339.138:330.075.8