Копець, Г. Р.Клімковська, Я. М.2015-01-142015-01-142012Копець Г. Р. Маркетингові аспекти діяльності туристичних кластерів в Україні / Г. Р. Копець, Я. М. Клімковська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 424–428. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25835Визначено перспективи розвитку туристично-рекреаційної сфери. Розглянуто проблеми удосконалення управління туристично-рекреаційною сферою. Досліджено зарубіжний та вітчизняний досвід діяльності кластерів у туризмі. Розглянуто модель державної участі у регулюванні рекреаційної сфери, показано механізм функціонування туристичного ринку. Визначено маркетингові аспекти розвитку туристичних підприємств у кластері. Ці методи забезпечують підвищення розвитку та зростання прибутковості туристично-рекреаційної сфери. The article perspective of development tourism-recreation orb are considered. The ways of the decision of problems of improvement of management of development in tourism are considered. In the article problem of clusterization in economic of Ukraine also are considered. Foreign and Ukraine experience of clusters introduction and activities are investigated. Models of state participation in regulation of recreation sphere are considered. Mechanism of functioning of tourism market is represented. Factors of introduction of cluster methods in tourism enterprises activity are considered. Marketing aspects of development of tourism enterprises in clusters are determined. This method provides increase of development and profitability of tourism-recreation orb.uaкластеркласифікаційні характеристики кластерівтуристичний кластермаркетингові методитуристично-рекреаційна сфераclusterclassification characteristic of clusterstourism clustermarketing methodstourism-recreation orbМаркетингові аспекти діяльності туристичних кластерів в УкраїніMarketing aspects of activity of tourism clusters in UkraineArticle