Півень, О. П.Ткаченко, І. В.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Півень О. П. Визначення основних складових маркетингу взаємовідносин фармацевтичних підприємств / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 192–193.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51521192-193ukВизначення основних складових маркетингу взаємовідносин фармацевтичних підприємствConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Півень О. П., Ткаченко І. В., 20182Piven O. P. Vyznachennia osnovnykh skladovykh marketynhu vzaiemovidnosyn farmatsevtychnykh pidpryiemstv / O. P. Piven, I. V. Tkachenko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 192–193.