Мороз, Л. А.Савченко, Ю. Т.2016-10-242016-10-242007Мороз Л. А. Розвиток українського ринку пива і формування конкурентних переваг підприємств-учасників / Л. А. Мороз, Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 289–296. – Бібліографія: 22 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34234Досліджено тенденції розвитку українського ринку пива, розподіл його часток між основними продуцентами. Розглянуто можливості досягнення підприємствами конкурентних переваг як за рахунок позиціонування продукції, так і за рахунок збільшення масштабів виробництва. Запропоновано класифікацію джерел отримання конкурентних переваг. Визначено концептуальні зміни в оцінюванні можливостей використання альтернативних стратегій конкуренції в умовах глобалізації ринків. The trends of development of the Ukrainian beer market, its division between main producers are investigated. The achievement of competitive advantages with product positioning and enlargement of production scale are shown. The classification of competitive advantage sources is suggested. The conceptual changes in the estimation of possibilities of the use of alternative strategies of competition in the conditions of markets globalization are defined.uaРозвиток українського ринку пива і формування конкурентних переваг підприємств-учасниківArticle