Луценко, ТетянаЗахарія, Любов2010-05-252010-05-252009Луценко Т. Методика та технологія стандартного та дистанційного навчання, враховуючи потреби людей з обмеженими можливостями / Т. Луценко, Л. Захарія // Комп'ютерні науки та інженерія : матеріали ІІІ Міжнародної конференції молодих вчених CSE–2009, 14–16 травня 2009 року, Україна, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. – С. 24–26. – ( Міжнародний молодіжний фестиваль науки «Litteris et Artibus»). – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3567This report presents methodology and software environment of its realization; methodology might be successfully used in distant learning for disabled, as well as for other students. This technology is based on: Methodology - so called sprint-technology. Virtual audience - the implication of the web that provides distant learning according to the system's principles. Sequencers of the Ukrainian and Russian languages, Ukrainian/Russian-oriented JAWS screen reader's (made by Freedom Scientific) localization. Sequencers support the learning process for people facing eyesight problems.uaметод СПРІНТвіртуальна аудиторіясистема алгоритмічних алгебрvirtual audiencee-librarye-learningdistant learning for disabledUkrainian/Russian-oriented JAWS screen reader'sМетодика та технологія стандартного та дистанційного навчання, враховуючи потреби людей з обмеженими можливостямиArticle